Кошик
157 відгуків
promo_banner
+380 (95) 803-59-87
ALcom.com.ua
Кошик

Порядок оформлення замовлень, доставка і оплата в нашому Інтернет-Магазині

Порядок оформлення замовлень у нашому інтернет-магазині

  • Замовлення приймаються цілодобово через корзину в будь-який день тижня, обробляються в робочі дні та час;
  • Обробка замовлень з Понеділка по Неділю : з 09:00 до 18:00(17:00);
  • Якщо ви оформили замовлення після 18:00 – ми зв'яжемося з вами для підтвердження на наступний день;
  • Замовлення зроблені в Четвер після 12:00 будуть відправлені в Суботу;
  • П'ятниця – тільки прийом замовлень на сайті і підтвердження в телефонному режимі БЕЗ ВІДПРАВЛЕННЯ;
  • Відправка товарів здійснюється щоденно з 09:00 до 14:00 крім П'ятниці;
  • Для того що-б замовлення був відправлений у той-же день — оплата повинна бути здійснена до 12:00.
  • Замовлення відправляються з післяплатою (оплата у відділенні Нової Пошти) відправляються після підтвердження (внесення мінімальної передоплати 50грн при купівлі товару до 1000грн, понад суми замовлення 1000грн передоплата складе 10% від суми замовлення - Виключно послуг транспортних компаній, на доказ серйозності ваших намірів, передоплата береться на той випадок, якщо посилка не буде забрана не з вини магазину. Якщо причина відмови від посилки буде з вини магазину, передоплата повертається покупцю або повторно надсилається аналогічний замовлення (так-же до 12.00) в той же день.

 

На нашому сайті через додавання товарів в корзину, ви можете оформити замовлення в будь-який час, без перерв і вихідних.
Після оформлення замовлення він потрапляє до нас, в робочий час ми перевіряємо фактичну наявність замовлених товарів на складі (таку перевірку щодня проходять всі товари, але зайва перевірка не завадить).
Після цього, так-же в робочий час, ми обов'язково зв'язуємося з вами по вказаному номеру телефону для уточнення всіх деталей замовлення та для його підтвердження.
Замовлення так-же може бути прийнятий за телефоном або за допомогою Viber, Telegram і WhatsApp якщо вам так зручніше.
Враховуючи те, що ми не відправляємо замовлення без підтвердження, такі деталі замовлення: форма оплати, кількість товарів, колір , адреса і т. д ми з вами зможемо поміняти при розмові, якщо в замовленні щось було зазначено не зовсім вірно — не страшно. Головне, що ви повинні правильно вказати в замовленні — номер телефону, якщо він хибний — ми не можемо вам зателефонувати і замовлення залишиться невиконаним.
Якщо ми не телефонуємо вам після оформлення замовлення більше одного робочого дня — можливо телефон був невірно вказано, в такому випадку переоформите замовлення або зв'яжіться з нами.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner