Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5999 ₴.Доставка товарів по Україні: Доставка Вашого замовлення здійснюється транспортною компанією «Нова пошта» на відділення компанії або адресу одержувача. Всі замовлення зроблені до13:00 відправляються в той же день з 13:00 до 18:00 в робочі дні! Терміни доставки залежать від регіону одержувача і становлять від 1 до 3 днів! Увага! Безкоштовна доставка поширюється тільки на посилки не більше 10 кг фактичного або об'ємної ваги та сторона не більше 120см. Всі товари перевіряються і упаковуються належним чином, дотримуючись всі умови і вимоги до упаковки і маркування компанії перевізника. Так само всі посилки підлягають обов'язковому страхуванню. Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті або під час оформлення заявки по телефону, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі документ, що засвідчує вашу особу. Відстежити посилки можна у вашому особистому кабінеті https://novaposhta.ua/ru/tracking Нова Пошта. При отриманні замовлення у відділенні Нової пошти, обов'язково робіть повний огляд посилки. Детальніше: https://kemping.com.ua/ua/delivery_info
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 4000 ₴.Відправка товару по 100% оплаті. *Акційна безкоштовна доставка діє тільки при виборі - (*доставка УкрПошта "Cтандарт")*** Оформлення замовлення на нашому сайті через кошик або зателефонувавши менеджеру ви можете вибрати спосіб оплати: Пром-оплата, оплата на сайті карткою: Visa, MasterCard або оплата за реквізитами нашої компанії.
Способи оплати
- Ви можете сплатити ваше замовлення за реквізитами, які будуть надані вам шляхом Viber,Telegram повідомлення/ (Так само клієнт сплачує комісійні збори банків за переказ)
Гарантія:
Порядок оформлення замовлень у нашому інтернет-магазині
- Порядок оформлення замовлень у нашому інтернет-магазині
- Замовлення приймаються цілодобово через корзину в будь-який день тижня, обробляються в робочі дні та час;
- Обробка замовлень з Понеділка по Неділю : з 09:00 до 18:00(17:00);
- Якщо ви оформили замовлення після 18:00 – ми зв'яжемося з вами для підтвердження на наступний день;
- Замовлення зроблені в Четвер після 12:00 будуть відправлені в Суботу;
- П'ятниця – тільки прийом замовлень на сайті і підтвердження в телефонному режимі БЕЗ ВІДПРАВЛЕННЯ;
- Відправка товарів здійснюється щоденно з 09:00 до 14:00 крім П'ятниці;
- Для того що-б замовлення був відправлений у той-же день — оплата повинна бути здійснена до 12:00.
- Замовлення відправляються з післяплатою (оплата у відділенні Нової Пошти) відправляються після підтвердження (внесення мінімальної передоплати 50грн при купівлі товару до 1000грн, понад суми замовлення 1000грн передоплата складе 10% від суми замовлення - Виключно послуг транспортних компаній, на доказ серйозності ваших намірів, передоплата береться на той випадок, якщо посилка не буде забрана не з вини магазину. Якщо причина відмови від посилки буде з вини магазину, передоплата повертається покупцю або повторно надсилається аналогічний замовлення (так-же до 12.00) в той же день.
На нашому сайті через додавання товарів в корзину, ви можете оформити замовлення в будь-який час, без перерв і вихідних.
Після оформлення замовлення він потрапляє до нас, в робочий час ми перевіряємо фактичну наявність замовлених товарів на складі (таку перевірку щодня проходять всі товари, але зайва перевірка не завадить).
Після цього, так-же в робочий час, ми обов'язково зв'язуємося з вами по вказаному номеру телефону для уточнення всіх деталей замовлення та для його підтвердження.
Замовлення так-же може бути прийнятий за телефоном або за допомогою Viber, Telegram і WhatsApp якщо вам так зручніше.
Враховуючи те, що ми не відправляємо замовлення без підтвердження, такі деталі замовлення: форма оплати, кількість товарів, колір , адреса і т. д ми з вами зможемо поміняти при розмові, якщо в замовленні щось було зазначено не зовсім вірно — не страшно. Головне, що ви повинні правильно вказати в замовленні — номер телефону, якщо він хибний — ми не можемо вам зателефонувати і замовлення залишиться невиконаним.
Якщо ми не телефонуємо вам після оформлення замовлення більше одного робочого дня — можливо телефон був невірно вказано, в такому випадку переоформите замовлення або зв'яжіться з нами.